Zoek een mop




Dagelijkse mop

Start de dag met een lach en schrijf je in op onze e-mop. Ontvang iedere dag om 8u de mop van de dag per mail.  

Je waagt het niet hé...

Er zaten in een treincoupe: een Amerikaan,een Arabier,een Nederlander en een Turk.
Staat de Amerikaan op en pakt z'n koffertje, maakt het open en telt het geld dat erin zit. Doet het koffertje dicht en smijt het koffertje uit het raam, en zegt tegen de anderen: "het is maar een beetje wat er in zit,in Amerika stikken we van het geld",
Waarop de Arabier opstaat en een vaatje olie pakt, ruikt eraan en smijt het vaatje uit het raam en zegt tegen de anderen: "het is maar een beetje olie wat erin zit, bij ons in Koeweit stikken we van de olie"
De Turk en de Nederlander kijken elkaar aan, zegt de Turk: "je waagt het niet hè!!"



Om te stemmen moet je ingelogd zijn.

Nog een goeie mop lezen?

Autosleutel kwijt (7.98/10)

Een Nederlander tankt in Antwerpen bij een benzinestation. Hij gaat binnen betalen, loopt naar buiten en komt onmiddellijk daarna in paniek weer binnen: “Nou heb ik mijn karretje gesloten en de sleute...

Mop verder lezen (Je hebt 20% gelezen)


Hollands verstand of gierig? (6.45/10)

Een Belg komt toevallig een Hollandse vriend tegen in Parijs.
Ze slaan een praatje en de Hollander vertelt dat hij er op huwelijksreis is.

"Waar is je bruid dan?" vraa...

Mop verder lezen (Je hebt 58% gelezen)


Iedereen racist ! (7.95/10)

Mohammed gaat naar zijn baas en zegt hem : "Ikke nie meer werk voor u. Iedereen hier racist."
"Wat ? Wat vertel je nu ? Misschien een of twee, maar toch niet allemaal."
Mop verder lezen (Je hebt 30% gelezen)


Mop details

Categorie: Buitenlanders
Moppentapper: Beaverke
Datum: 12-05-2022
Maal bekeken: 10534
Aantal stemmen: 72
Gemiddelde score: 7.32

7
1
2
2
2
1
16
14
6
21
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


(©) 2003 - 2026 - Website door Pandafish