Moppen top 10
| 1. | Ergste dag uit mijn leven | 8.05 |
| 2. | Yoghurt | 8.05 |
| 3. | Geel, rood, blauw mannetje | 8.05 |
| 4. | Jantje observeert Emma | 8.05 |
| 5. | Wat is politiek | 8.05 |
| 6. | De skivakantie | 8.05 |
| 7. | Krokodillen Jacht | 8.04 |
| 8. | Van wie is deze GSM | 8.04 |
| 9. | Snelle diagnose | 8.03 |
| 10. | Knecht en de laarzen | 8.03 |
Zoek een mop
Dagelijkse mop
Mop van de dag
Tijdens de pauze
Een man zit op zijn werk nogal sloom achter zijn bureau. De directeur komt langs en vraagt wat er aan de hand is. De man antwoordt: "Ik weet het niet, ik heb het gevoel dat alles mislukt, dat alles als los zand door m'n handen glipt. Ik zie het niet meer zitten..."Waarop de directeur antwoordt: "Kop op kerel. Heb ik ook eens gehad! Ik ben toen twee weken lang alle pauzes naar huis gegaan om me door mijn vrouw te laten verwennen. Dat heeft prima geholpen! Dat zou jij ook moeten doen..."
Twee weken later komt de directeur weer langs. De man zit lustig te typen, de fax ratelt... Zegt de directeur: "Ik zie dat het weer prima gaat! Je hebt mijn advies zeker opgevolgd?"
"Inderdaad," zegt de man, "trouwens, nooit geweten dat u zo mooi woont!"
Om te stemmen moet je ingelogd zijn.
