Moppen top 10
| 1. | Ergste dag uit mijn leven | 8.05 |
| 2. | Yoghurt | 8.05 |
| 3. | Geel, rood, blauw mannetje | 8.05 |
| 4. | Jantje observeert Emma | 8.05 |
| 5. | Wat is politiek | 8.05 |
| 6. | De skivakantie | 8.05 |
| 7. | Krokodillen Jacht | 8.04 |
| 8. | Van wie is deze GSM | 8.04 |
| 9. | Snelle diagnose | 8.03 |
| 10. | Knecht en de laarzen | 8.03 |
Zoek een mop
Dagelijkse mop
Je waagt het niet hé...
Er zaten in een treincoupe: een Amerikaan,een Arabier,een Nederlander en een Turk.Staat de Amerikaan op en pakt z'n koffertje, maakt het open en telt het geld dat erin zit. Doet het koffertje dicht en smijt het koffertje uit het raam, en zegt tegen de anderen: "het is maar een beetje wat er in zit,in Amerika stikken we van het geld",
Waarop de Arabier opstaat en een vaatje olie pakt, ruikt eraan en smijt het vaatje uit het raam en zegt tegen de anderen: "het is maar een beetje olie wat erin zit, bij ons in Koeweit stikken we van de olie"
De Turk en de Nederlander kijken elkaar aan, zegt de Turk: "je waagt het niet hè!!"
Om te stemmen moet je ingelogd zijn.
Nog een goeie mop lezen?
Bij de Italiaanse grens (7.19/10)
Vijf Duitsers in een Audi Quattro komen aan bij de Italiaanse grens.De Italiaanse grenspolitie houd hen aan en zegt: " Het is illegaal om met vijf personen in een Quattro te zitten."...
Mop verder lezen (Je hebt 20% gelezen)
Je waagt het niet hé... (7.32/10)
Er zaten in een treincoupe: een Amerikaan,een Arabier,een Nederlander en een Turk.Staat de Amerikaan op en pakt z'n koffertje, maakt het open en telt het geld dat erin zit. Doet het koffertje...
Mop verder lezen (Je hebt 29% gelezen)
'k Moet dringend schijten! (6.4/10)
2 hollanders rijden naar Antwerpen. Den ene hollander: "Nou man, ik moet dringend gaan schijten." De andere Hollander: "Ja man, ik zal hier wel even stoppen en vraagt het dan met een an...Mop verder lezen (Je hebt 38% gelezen)
