Moppen top 10
| 1. | Ergste dag uit mijn leven | 8.05 |
| 2. | Yoghurt | 8.05 |
| 3. | Geel, rood, blauw mannetje | 8.05 |
| 4. | Jantje observeert Emma | 8.05 |
| 5. | Wat is politiek | 8.05 |
| 6. | De skivakantie | 8.05 |
| 7. | Krokodillen Jacht | 8.04 |
| 8. | Van wie is deze GSM | 8.04 |
| 9. | Snelle diagnose | 8.03 |
| 10. | Knecht en de laarzen | 8.03 |
Zoek een mop
Dagelijkse mop
Vervelende joggers
Een man rijdt in zijn auto op de snelweg.Hij is al lang aan het rijden en hij besluit om eventjes op een parking te stoppen en wat uit te rusten.
Hij gaat de eerste parking er af en parkeert zijn auto.
De plaats die hij gekozen heeft ligt jammer genoeg langs een veelgebruikt joggingpaadje.
Hij staat nog maar 5 minuten geparkeerd of er komt een jogger van het paadje af,tikt op zijn raampje en vraagt : Meneer, weet U misschien hoe laat het is ?
De man kijkt op zijn horloge en zegt : Kwart na acht..
De jogger loopt verder en de man zet zich opnieuw gemakkelijk.
Na 5 minuten tikt er weer iemand op zijn raampje, het is een andere jogger en ook hij vraagt hoe laat het is.
Twintig over acht ,zegt de man enigszins verveeld.
De jogger bedankt hem en loopt verder. De man wil zich opnieuw comfortabel nestelen ,maar ziet dan dat er meerdere joggers lopen en beseft dat het niet lang gaat duren voor hij wéér gestoord gaat worden...
Dus pakt hij een stuk papier en schrijft erop : Ik weet NIET hoe laat het is !!!
Hij kleeft het papiertje tegen zijn raampje en laat zich opnieuw lekker onderuit zakken in zijn zetel.
Als hij bijna is ingedommeld tikt er wéér een jogger op de raam en die zegt : Meneer, het is half negen.
Om te stemmen moet je ingelogd zijn.
Nog een goeie mop lezen?
Cola verkoop in middenoost (7.66/10)
Een verkoopsdirecteur van Coca Cola keert teleurgestelt terug van zijn opdracht uit het midden oosten.Een vriend vraagt: En waarom was het niet succesvol bij de Arabieren?
Mop verder lezen (Je hebt 21% gelezen)
BIJ DE DOKTER (7/10)
Een patiënt komt binnen in het kabinet van de dokter. " Dokter, ik kom mij laten castreren.""Bent U daar wel zeker van?" antwoordt deze geschrokken.
"Jazeker d...
Mop verder lezen (Je hebt 28% gelezen)
Benzinestation (6.86/10)
Ik reed op de autostrade richting Brussel toen ik plots naar het toilet moest.Ik stopte bij het eerste het beste benzine-station en liep er naarde toiletten.De eerste was bezet dus nam ik de ...
Mop verder lezen (Je hebt 23% gelezen)
