Zoek een mop




Dagelijkse mop

Start de dag met een lach en schrijf je in op onze e-mop. Ontvang iedere dag om 8u de mop van de dag per mail.  

Negers of limburgers?

Waarom hebben de Amerikanen de negers en wij de limburgers ?

Omdat de Amerikanen eerst mochten kiezen!



Om te stemmen moet je ingelogd zijn.

Nog een goeie mop lezen?

Ga eens in de hoek staan (6.79/10)

Er komt een neger bij de dokter met een valling, zegt de dokter tegen hem "Kleed je maar helemaal uit". Zo gezegd zo gedaan, dan zegt de dokter tegen de neger "Ga een in de linkse hoek ...

Mop verder lezen (Je hebt 37% gelezen)


Bij de Italiaanse grens (7.19/10)

Vijf Duitsers in een Audi Quattro komen aan bij de Italiaanse grens.
De Italiaanse grenspolitie houd hen aan en zegt: " Het is illegaal om met vijf personen in een Quattro te zitten."...

Mop verder lezen (Je hebt 20% gelezen)


Kapelaan op de zolder (7.93/10)

Een Hollander ging biechten:

'Vergiffenis, meneer de kapelaan,' snikte hij, 'in de Tweede wereldoorlog had ik een onderduiker op mijn zolder.'
'Nou, dat is toch geen zonde?' vo...

Mop verder lezen (Je hebt 37% gelezen)


Mop details

Categorie: Buitenlanders
Moppentapper: Beaverke
Datum: 14-08-2021
Maal bekeken: 5846
Aantal stemmen: 47
Gemiddelde score: 5.26

16
1
1
1
3
3
4
8
3
7
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


(©) 2003 - 2026 - Website door Pandafish