Moppen top 10
| 1. | Ergste dag uit mijn leven | 8.05 |
| 2. | Yoghurt | 8.05 |
| 3. | Geel, rood, blauw mannetje | 8.05 |
| 4. | Jantje observeert Emma | 8.05 |
| 5. | Wat is politiek | 8.05 |
| 6. | De skivakantie | 8.05 |
| 7. | Krokodillen Jacht | 8.04 |
| 8. | Van wie is deze GSM | 8.04 |
| 9. | Snelle diagnose | 8.03 |
| 10. | Knecht en de laarzen | 8.03 |
Zoek een mop
Dagelijkse mop
Wij hebben tóverkracht
Er loopt een troepje dwergen door het bos.Ze zijn heel blij. Ze huppelen en dansen en zingen:
'We hebben tóverkracht, we hebben tóverkracht...!'
Dan komt er een elfje langsvliegen. Ze ziet al die blije dwergen.
Maar ze ziet ook een dwergje lopen dat helemaal niet blij is.
Ze gaat naar het dwergje toe en vraagt: 'Wat is er met jou?'
Zegt het dwergje: 'Snik, snik, mijn naam is To...'
Om te stemmen moet je ingelogd zijn.
Nog een goeie mop lezen?
Beestjes op de kamer? (6.1/10)
Jantje: “Mama, heb jij een beestje op je slaapkamer?”Mama: “Nee, hoezo?”
Jantje: "Jawel hoor, want ik heb je vannacht zelf tegen papa horen roepen:
'Verdomme, laat het niet...
Mop verder lezen (Je hebt 83% gelezen)
Arme Pepe (7.85/10)
Pepe is ruim de 80 voorbij en gaat voor de jaarlijkse controle naar de huisarts.Dokter: En, hoe gaat het tegenwoordig ?
Pepe: Prachtig, meneer den dokteur, ik heb de liefde va...
Mop verder lezen (Je hebt 22% gelezen)
Nu de rimpels eruit zijn... (7/10)
Een bejaarde man wordt rond vijf uur wakker met een ochtenderectie. Hij wekt zijn echtgenote en zegt: " Voel eens, wat gaan we hier mee doen?"Zijn vrouw antwoordt hem: "...
Mop verder lezen (Je hebt 68% gelezen)
