Moppen top 10
| 1. | Ergste dag uit mijn leven | 8.05 |
| 2. | Yoghurt | 8.05 |
| 3. | Geel, rood, blauw mannetje | 8.05 |
| 4. | Jantje observeert Emma | 8.05 |
| 5. | Wat is politiek | 8.05 |
| 6. | De skivakantie | 8.05 |
| 7. | Krokodillen Jacht | 8.04 |
| 8. | Van wie is deze GSM | 8.04 |
| 9. | Snelle diagnose | 8.03 |
| 10. | Knecht en de laarzen | 8.03 |
Zoek een mop
Dagelijkse mop
Waarom een BMW?
Waarom rijdt een dom blondje in een BMW?Omdat volkswagen moeilijker te spellen is!
Om te stemmen moet je ingelogd zijn.
Nog een goeie mop lezen?
Nieuw cijferslot (6.31/10)
Een blondje zit in een café.Ze zegt tegen de barkeeper:
"Ik heb een nieuw cijferslot, en de code is 333!"
"Lompe trut," zegt de man achter de bar,
&quo...
Mop verder lezen (Je hebt 53% gelezen)
Brunette (6.51/10)
Een jonge brunette gaat de praktijk van de dokter binnen en zegt dat haar lichaam overal pijn doet, waar ze het ook aanraakt."Dat kan bijna niet," zegt de dokter, "Toon het eens...
Mop verder lezen (Je hebt 29% gelezen)
Blondje gaat naar de bank (6.36/10)
Een dom blondje komt de bank in en zegt: "Ik wil graag 500 Euro van mijn rekening opnemen" De man achter het loket vraagt aan haar: "Kunt u zichzelf identificeren?" De blondine haa...Mop verder lezen (Je hebt 68% gelezen)
