Zoek een mop




Dagelijkse mop

Start de dag met een lach en schrijf je in op onze e-mop. Ontvang iedere dag om 8u de mop van de dag per mail.  

Reïncarnatie

Drie homo's zitten te babbelen over reïncarnatie.
Zegt de eerste: "Als ik dood ben, wil ik terugkomen als een boom. Zo ene met een lekkere dikke stam en dikke takken."
De tweede: "Als ik terugkom,kom ik terug als een vogel. Dan kan ik op die lekkere dikke takken gaan zitten."
De derde: "Als ik terugkom, kom ik terug als een ambulance."
De andere twee vragen: "Als een ambulance?!"
Awel ja, ze trekken me open langs achter, ze steken er iets in, en dan mag ik zeggen "TOEGOE, TOEGOE, TOEGOE."



Om te stemmen moet je ingelogd zijn.

Nog een goeie mop lezen?

De kist (7.27/10)

henk is 56 jaar en heeft altijd de bloementjes buiten gezet. Niets was tegek. Eten, drank en lekkere wijven, dat was zijn motto. Hij wilde toch graag zijn leven verbeteren om in ieder geval wel in de ...

Mop verder lezen (Je hebt 13% gelezen)


Beestjes op de kamer? (6.1/10)

Jantje: “Mama, heb jij een beestje op je slaapkamer?”
Mama: “Nee, hoezo?”
Jantje: "Jawel hoor, want ik heb je vannacht zelf tegen papa horen roepen:
'Verdomme, laat het niet...

Mop verder lezen (Je hebt 83% gelezen)


Tijdens de pauze (7.98/10)

Een man zit op zijn werk nogal sloom achter zijn bureau. De directeur komt langs en vraagt wat er aan de hand is. De man antwoordt: "Ik weet het niet, ik heb het gevoel dat alles mislukt, dat all...

Mop verder lezen (Je hebt 24% gelezen)


Mop details

Categorie: Seks & Bedpret
Moppentapper: astoriaan
Datum: 13-08-2018
Maal bekeken: 3449
Aantal stemmen: 69
Gemiddelde score: 4.07

28
3
5
6
5
6
2
2
3
9
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


(©) 2003 - 2026 - Website door Pandafish