Moppen top 10
| 1. | Ergste dag uit mijn leven | 8.05 |
| 2. | Yoghurt | 8.05 |
| 3. | Geel, rood, blauw mannetje | 8.05 |
| 4. | Jantje observeert Emma | 8.05 |
| 5. | Wat is politiek | 8.05 |
| 6. | De skivakantie | 8.05 |
| 7. | Krokodillen Jacht | 8.04 |
| 8. | Van wie is deze GSM | 8.04 |
| 9. | Snelle diagnose | 8.03 |
| 10. | Knecht en de laarzen | 8.03 |
Zoek een mop
Dagelijkse mop
Oudjes op de baan
Een vrouw van ongeveer 75 jaar rijdt met haar splinternieuwe Ferrari op de E40 tegen ongeveer 35 km/u. Een GTI van de rijkswacht merkt dit op en zet de moeizame achtervolging in. De Ferrari wordt tegengehouden en een flik stapt uit, benadert de wagen en vraagt om de venster naar beneden te doen.De flik, die ziet dat het een bejaarde dame is vraagt: "Madam, u rijdt hier op een autostrade en de minimumsnelheid is hier 70 km/u..."
Madam: "Ahzo, jamaja, ik zie hier een plakkaat met "E40" op dus dacht ik dat ik hier maar 40 mocht..."
Flik: "Nenieje madammeken, ge moet hier minimum 70 rijden."
Naast de oude dame zit een oud ventje die rilt als een pasgeboren veulentje...
De flik die blijkbaar geamuseerd is door de situatie, zegt: "Wat ist er meneer, gaat het wa te rap voor u?"
Oude man: "Wilde zwijgen, we komen juist van den E314!!"
Om te stemmen moet je ingelogd zijn.
Nog een goeie mop lezen?
2006 (7.96/10)
JE WEET DAT JE IN 2006 LEEFT ALS...1. Je per ongeluk je paswoord ingeeft in de microgolf-oven...
2. Je in geen jaren "patience" gespeeld hebt met...
Mop verder lezen (Je hebt 12% gelezen)
Het leven ... andersom! (7.84/10)
Zou nog niet zo slecht zijn! Ik bedoel, Ok, het leven is hard, het kost je je leven en wat krijg je ervoor terug? Je gaat dood.Daarom denk ik dat het leven eigenlijk andersom zou moeten zijn, ongeveer...Mop verder lezen (Je hebt 10% gelezen)
Waarom? (7.93/10)
Heb je je wel eens afgevraagd:_WAAROM je een pizza sneller thuis kan laten bezorgen dan een ambulance?
_WAAROM er een verkeerplaats voor gehandicapten is voor een schaatsbaan?
_W...
Mop verder lezen (Je hebt 12% gelezen)
