Zoek een mop




Dagelijkse mop

Start de dag met een lach en schrijf je in op onze e-mop. Ontvang iedere dag om 8u de mop van de dag per mail.  

Homo in het donker

Wat zegt een homo in het donker?

Ik zie geen flikker.



Om te stemmen moet je ingelogd zijn.

Nog een goeie mop lezen?

Ik ben een aap (7.13/10)

Jantje komt thuis en lacht heel hard.Zijn vader vraagt:''Wat valt er te lachen?''
''Nou,ik moet honderd keer :Ik ben een aap opschrijven.''Vader:''Wat is daar nou voor leuks aan?''''U moet er u...

Mop verder lezen (Je hebt 87% gelezen)


Alles gestolen! (6.84/10)

Een dronkenman belt het politiebureau. Hij lalt, agent, het is heel erg. Alles is uit mijn auto gestolen. Het stuur, de pedalen, de handrem, noem maar op. We komen zo meteen kijken zegt de agent. Vijf...

Mop verder lezen (Je hebt 63% gelezen)


Gestorven (7.52/10)

"Heb je het gehoord? Onze chef is gestorven."

"Ja en ik vraag me al de hele tijd af wie met hem gestorven is."

"Hoezo met hem?"


Mop verder lezen (Je hebt 64% gelezen)


Mop details

Categorie: Absurde Moppen
Moppentapper: Ramazan
Datum: 07-06-2026
Maal bekeken: 6242
Aantal stemmen: 50
Gemiddelde score: 4.50

16
5
1
4
3
8
2
3
1
7
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


(©) 2003 - 2026 - Website door Pandafish