Zoek een mop




Dagelijkse mop

Start de dag met een lach en schrijf je in op onze e-mop. Ontvang iedere dag om 8u de mop van de dag per mail.  

Wat is het nu?

Twee domme blondjes lopen in Brussel.
Zegt de ene: "Dat daar is de maan."
"Maar nee, dat is de zon," zegt de ander.
We zullen het eens aan dat meisje vragen.
Ze vragen: "Wat is dat nu? De zon of de maan."
Ze zegt: "Hoe kan ik dat nu weten, ik ben niet van hier!"




Om te stemmen moet je ingelogd zijn.

Nog een goeie mop lezen?

Bij den dokter ... (6.92/10)

Een Antwaarps blondje gaat naar de dokter en zegt : "khem boikpijn."
"Boikpijn ?" vraagt de dokter, "is het accut ?"
Antwoord het blondje : "neeje ti...

Mop verder lezen (Je hebt 86% gelezen)


Brunette (6.51/10)

Een jonge brunette gaat de praktijk van de dokter binnen en zegt dat haar lichaam overal pijn doet, waar ze het ook aanraakt.
"Dat kan bijna niet," zegt de dokter, "Toon het eens...

Mop verder lezen (Je hebt 29% gelezen)


Kies maar een schaapje! (7.14/10)

Een dom blondje loopt op de Veluwe en ziet daar een herder met zijn schaapjes lopen. "Oh wat leuk" zegt het domme blondje tegen de herder, "ik wil ook zo'n lief schaapje hebben!"
Mop verder lezen (Je hebt 29% gelezen)


Mop details

Categorie: Domme Blondjes
Moppentapper: jASPER
Datum: 17-09-2025
Maal bekeken: 6187
Aantal stemmen: 48
Gemiddelde score: 5.29

11
3
2
3
6
3
4
7
3
6
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


(©) 2003 - 2026 - Website door Pandafish