Moppen top 10
| 1. | Ergste dag uit mijn leven | 8.05 |
| 2. | Yoghurt | 8.05 |
| 3. | Geel, rood, blauw mannetje | 8.05 |
| 4. | Jantje observeert Emma | 8.05 |
| 5. | Wat is politiek | 8.05 |
| 6. | De skivakantie | 8.05 |
| 7. | Krokodillen Jacht | 8.04 |
| 8. | Van wie is deze GSM | 8.04 |
| 9. | Snelle diagnose | 8.03 |
| 10. | Knecht en de laarzen | 8.03 |
Zoek een mop
Dagelijkse mop
Spelletje schaak
Sadam vraagt aan Bush: "Spelen we een spelletje schaak?"Bush: "Mij best."
Sadam: "Heheh! Ik ga winnen! Gij zijt toch al 2 torens kwijt!"
Om te stemmen moet je ingelogd zijn.
Nog een goeie mop lezen?
Spelletje schaak (6.9/10)
Sadam vraagt aan Bush: "Spelen we een spelletje schaak?"Bush: "Mij best."
Sadam: "Heheh! Ik ga winnen! Gij zijt toch al 2 torens kwijt!"...
Mop verder lezen (Je hebt 110% gelezen)
Jambers naar Oezbekistan (7.93/10)
Paul Jambers is ten einde raad. Hij heeft geen inspiratie meer om een reportage te maken. Maar op een dag heeft hij een schitterend idee. Hij besluit om eens naar het buitenland te trekken, want in Be...Mop verder lezen (Je hebt 11% gelezen)
Jantje is geen maagd meer! (6.53/10)
Jantje komt ontzettend wild en opgewonden thuis en roept: "Mama, mama, ik ben geen maagd meer.""Nou," zegt moeder, "dat is toch iets heel speciaals, ga het maar snel ...
Mop verder lezen (Je hebt 33% gelezen)
