Moppen top 10
| 1. | Ergste dag uit mijn leven | 8.05 |
| 2. | Yoghurt | 8.05 |
| 3. | Geel, rood, blauw mannetje | 8.05 |
| 4. | Jantje observeert Emma | 8.05 |
| 5. | Wat is politiek | 8.05 |
| 6. | De skivakantie | 8.05 |
| 7. | Krokodillen Jacht | 8.04 |
| 8. | Van wie is deze GSM | 8.04 |
| 9. | Snelle diagnose | 8.03 |
| 10. | Knecht en de laarzen | 8.03 |
Zoek een mop
Dagelijkse mop
Spelletje schaak
Sadam vraagt aan Bush: "Spelen we een spelletje schaak?"Bush: "Mij best."
Sadam: "Heheh! Ik ga winnen! Gij zijt toch al 2 torens kwijt!"
Om te stemmen moet je ingelogd zijn.
Nog een goeie mop lezen?
Ik denk wat jij wille hebbe (7.23/10)
Filip en Mathilde komen thuis van het huwelijksfeest.Mathilde gaat in een verleidelijk pose liggen en zegt: "Filip, 't is ik denk dat gij wel weet wat ikke wil..."
Waarop Fili...
Mop verder lezen (Je hebt 30% gelezen)
Prominenten in de hel (7.55/10)
G.W. Bush en Tony Blair zijn op staatsbezoek in Wallonië en Elio di Rupo leidt hen rond in een luxe touringcar. Op een bochtig weggetje in de Ardennen loopt het mis: de bus raakt van de weg en stort t...Mop verder lezen (Je hebt 15% gelezen)
EZEL (7.19/10)
Bij een van zijn tochten door het vlaamse land komt onze koning in Nieuwpoort aan.Hij houdt halt bij het standbeeld van zijn wijlen grootvader Albert 1, gezeten op zijn paard. Koning Albert 2 ...
Mop verder lezen (Je hebt 24% gelezen)
