Moppen top 10
| 1. | Ergste dag uit mijn leven | 8.05 |
| 2. | Yoghurt | 8.05 |
| 3. | Geel, rood, blauw mannetje | 8.05 |
| 4. | Jantje observeert Emma | 8.05 |
| 5. | Wat is politiek | 8.05 |
| 6. | De skivakantie | 8.05 |
| 7. | Krokodillen Jacht | 8.04 |
| 8. | Van wie is deze GSM | 8.04 |
| 9. | Snelle diagnose | 8.03 |
| 10. | Knecht en de laarzen | 8.03 |
Zoek een mop
Dagelijkse mop
Turk in vuilbak
Wat is een Turk in een vuilbak?...nee?
Een ëgoist, er kunner er minimum 2 in !!!
Om te stemmen moet je ingelogd zijn.
Nog een goeie mop lezen?
Landmijnen bij Hollanders (6.51/10)
Hoe legt een hollander een landmijn ?1. Hij graaft een gat
2. Hij legt de mijn er heeeel voorzichtig in
3. Hij doet het zand er weer heeeeel voorzichtig over
4...
Mop verder lezen (Je hebt 84% gelezen)
Waarom 46 stralen? (6.45/10)
Staan een nederlander, een duitser, en een belg naast elkaar te plassen. De belg pist in 1 krachtige straal. De duitser pist echter in 7 stralen!Vraagt de belg aan de duitser: "Waarum 7 ...
Mop verder lezen (Je hebt 33% gelezen)
Bij de Italiaanse grens (7.19/10)
Vijf Duitsers in een Audi Quattro komen aan bij de Italiaanse grens.De Italiaanse grenspolitie houd hen aan en zegt: " Het is illegaal om met vijf personen in een Quattro te zitten."...
Mop verder lezen (Je hebt 20% gelezen)
